Nog twee weekjes ...

1 november 2009 - Nuenen, Nederland

.. en dan start de reis die via Singapore naar Nieuw-Zeeland zal gaan.

Op de heenweg zullen we dus een tussenstop maken van vier dagen hier gaan we o.a. het regenwoud zien in het Central Catchment Nature Reserve verschillende tempels bezoeken en een kijkje nemen in het raffles hotel.

Na vier dagen vliegen we door naar Christchurch Nieuw-Zeeland  om de camper op te halen. Vanuit daar reizen we door het zuider-eiland hier gaan o.a. de franz josef glacier beklimmen en met dolfijnen zemmen in Kaikoura. Schatting is dat we ongeveer na twee weken door gaan naar het noorder-eiland hier gaan we het grootste deel van de oude set van The Lord of the Rings zien zoals Minas Tirith en Mount Doom. Op deze berg gaan we een trail lopen (net als Frodo in de film :).

Anyways, we gaan onze blog zoveel mogelijk proberen bij te houden met leuke foto's filmpjes en verhalen dus stay tuned !!

Greetzz,

Rutger en Lijnie

1. Wilma Snuverink:
    4 november 2009
    We wensen jullie weer een goede reis en kijken uit naar al de berichten die jullie op jullie reislogger zullen gaan zetten. Die berichten zijn vaak verrassend en bijzonder. Een hele hele fijne reis!!
    kus, ikke
  2. 3d-kennisgroep:
    10 november 2009
    Kijk uit voor de orks en de schapen!
  3. Jeffry van de Vuurst:
    13 november 2009
    Heel veel plezier en wel weer terugkomen hè?
  4. Zeno:
    16 november 2009
    Veel plezier en in bed wel stil liggen he, hahaha