Eerste dag (Singapore)

16 november 2009 - Singapore, Singapore

Hee allemaal! Hierbij ons eerste berichtje van deze vakantie! Na een moeizame start gisteren op schiphol (2 uur van te voren aanwezig en door toedoen van het personeel van schiphol precies op tijd bij de gate zonder te winkelen ...) hebben we een lange maar relaxte vlucht gehad. We hadden allemaal ons eigen entertainment systeem, dus ik heb 3 films gekeken (Up, The ugly truth en My sister's keeper) en Rutger heeft de hele reis super mario bros gepeeld :) Ook het eten aan boord was verbazingwekkend goed en ze kwamen vaak langs met drinken en snacks! Bij landing in Singapore was het 6:10, we hebben dus eigenlijk een nacht overgeslagen ... En dat hebben we gemerkt vandaag! We konden bij aankomst in het hotel meteen in onze kamer en hebben daar nog 2 uurtjes geslapen om een beetje energie te vergaren. Daarna zijn we toch echt de stad ingegaan, anders dan wennen we nooit aan de nieuwe tijd (we gaan nu ook proberen tot 9 uur wakker te blijven :) ) We hebben al een hele ronde gemaakt door Singapore, dus Chinatown (incl een tempel), de Singapore River en het eerste zicht op het Raffles Hotel. Ook hebben we onze eerste maaltijd hier gehad : springrolls, calamari en kip. Nadat we terugkwamen in het hotel zijn we gaan zwemmen! Ze hebben hier een buitenzwembad ... Dat is geen probleem, het is hier zo'n 30+ graden en een hele hoge luchtvochtigheid, dus we zweten nogal ... Dus het zwembad komt wel heel goed uit! Nu zitten we even op onze kamer: de reislogger bijwerken, bekijken wat we morgen gaan doen en zo bepalen wat we gaan eten ... Kijken of we nog naar buiten gaan of toch maar roomservice bestellen :) Alvast welterusten en tot volgende keer! Groetjes, Cathelijne en Rutger