Een teken van leven :)

15 september 2008 - Chobe Np, Botswana, Namibië

Hee allemaal,

Bedankt voor al jullie berichtjes! Leuk om te lezen!

hierbij even een kort berichtje uit Namibie! We zijn nu ergens in de rimboe bij Namushasha Lodge en hebben even internet (maar de snelheid is niet om over naar huis te schrijven: TIA (This is Africa :) )). Alles werkt hier nog op een generator. We gaan vandaag naar Botswana, dus weer extra stempels in ons paspoort. We gaan nog proberen om later wat te posten over onze reis!

Groetjes,

Cathelijne, Rutger, Antoon en Francine

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roland:
    15 september 2008
    Wat een gave foto's zeg! Zoveel beesten zie je normaal alleen op Animal planet. erug mooi. groetjes en nog veel reisplezier!
  2. Stefanie:
    15 september 2008
    Ooo wat mooi!! En wat een dieren!
    Die meteoor is ook gaaf zeg. Ik ben benieuwd naar alle foto's als jullie terug zijn.
    Veel plezier met de laatste week daar!
    Kus uit Geldrop,
    stefanie
  3. Wilma Snuverink:
    15 september 2008
    Wat een beesten zeg. Het is eigenlijk een beetje de "ver van mijn bed" show. Je kunt je van hier uit bijna niet voorstellen dat jullie dit allemaal van dichtbij (soms dan toch!) meemaken. Blijf genieten en natuurlijk ook foto's maken. Wij willen als jullie terug zijn uitgebreid verslag krijgen. Kus. Wij.
  4. Wilma Snuverink:
    15 september 2008
    Ik wil nog wel graag zeggen dat de lodges, c.q. hotels waar jullie verbljven er wel allemaal top uitzien. Veel mooier en luxer dan ik verwacht had eerlijk gezegd. doei. ikke
  5. Lonneke:
    Hey vakantiegangers,
    De foto's zien er weer super gaaf uit (maar dat is bij elke verre bestemming van jullie).
    Geniet er nog maar van!!!!
    Groetjes,
    Wij
  6. rick:
    16 september 2008
    hee mensen, mooi foto's.
    Wel gevaarlijke dieren, oppassen dus.
    Tot snel en groeten Rick