Dinsdag 16 September - Alez Alez Zimbabwe!

16 september 2008 - Victoria Falls, Zimbabwe

Vandaag zijn we naar de Vic Falls geweest in Zimbabwe (we hebben er weer een heel cool visum bij!). Na vertrek om half 9 waren we binnen een uur bij de watervallen. De douane werkte mee vandaag. We hebben 2 uur rondgelopen bij de watervallen en hebben daar een hele hoop foto's gemaakt! Wat is water toch machtig!

Hierna zijn we gaan lunchen in het sjiekste hotel van het hele land: het Victoria Falls Hotel (volgens mij ook meteen het duurste: het kostte me 1,7 miljoen dollar :), hoewel dit omgerekend nog een aardige duit is hoor!), maar leuk om eens gedaan te hebben.

Het laatste bezoek van vandaag was aan een craft market ... Wat een drukte :s iedereen wil;de iets aan je verkopen want je bent "wit en rijk". Het enige dat wij gekocht hebben is Zimbabwaans geld (inclusief een 50.000.000.000 biljet :) ).

Na een half uur (wat een hele tijd was op die markt) zijn we weer terug gegaan naar Botswana.

Het was een vermoeiende trip, dus nu gaan we aan het zwembad liggen :)