Puerto Natales -> El Calafate

18 november 2007 - El Calafate, Argentinië

Na een heeeeerlijke nacht met onze buikjes rondgegeten te hebben bij een vis restaurant (jawel hier lust zelfs ik (Rutger) vis!), maakte we ons op voor een busreis van 6 uur richting El Calafate in Argentinie.

De rit was erg comfortabel maar best lang maar eenmaal aangekomen was het lekker weer en geen regen zoals in Puerto Natales, helemaal super! Cathelijne heeft zojuist, in de vele bontwinkels hier, een riem gekocht. Uiteraard heeft ze ´expliciet´ gevraagd of het koe was en geen Chinchilla, zoals het veel dingen hier.

Zometeen gaan we Argentijns eten, dus veel vlees waarschijnlijk van de BBQ! Morgen naar Perito moreno (zoals ik zojuist achter kom, dacht namelijk dat het Burito Moreno ..mmm jammie een wrap ghgh tja .... )

Groetjes,

Rutger en Cathelijne

PS: Er komen vanavond of morgen nog foto´s van de ´Torres´, heb alleen nu mijn geheugenkaartjes niet bij!

1. Wilma Snuverink:
    18 november 2007
    Hoi luitjes,

Leuk om weer iets te horen van jullie. We kunnen ons voorstellen dat de vermoeidheid nu gaat toeslaan. Al dat wandelen hakt er natuurlijk wel in. Geniet morgen maar volop. Foto's op internet zien er in ieder geval fantastisch en indrukwekkend uit.
    Dikke kus, wij.
  2. Stefanie:
    18 november 2007
    Woow lijn en Rut,
    wat ziet het er weer mooi uit! En wat zijn jullie bruin (of dat lijkt iig!). Nog heel veel plezier!

Kus Stef
  3. Zeno:
    19 november 2007
    Yo vakantiegangers,

Nog steeds geen Babynieuws, dawm!! Ik word ongeduldig, haha

Ik moet wel zeggen dat jullie vakantie in Chili super vet is. Mooie foto's, mooie verhalen, echt geweldig om dat zo een heel klein beetje via jullie mee te maken. Heel leuk.

Bedankt voor het SMSje, C U snel.

ik zal zorgen dat Kristel de kleine in de buik laat zitten totdat jullie terug zijn.