Derde dag Singapore

18 november 2009 - Singapore, Singapore

Hee allemaal!

De derde dag in Sinpagore is weer bijna afgelopen! Tot op dit moment gaat het heel goed. We zijn vanmorgen naar Pulau Ubin geweest, een eilandje dat laat zien hoe Singapore er vroeger uitzag. Heel anders dan nu dus :) Er was daar veel jungle en een mangrove bos. We hebben daar fietsen gehuurd (ik met een heel mooi mandje voorop :) ) en zijn het eiland rondgefietst in zo'n 3 uur. Daar hebben we ook gegeten, weer erg lekker (zoals hier eigenlijk tot nu toe overal). Hierna zijn we terug naar het hotel gegaan om snel te douchen en door te gaan naar de botanic gardens ... Maar toen gooide een ontzettend grote regenbui roet in het eten ... Het goot, onweerde en het wilde allemaal niet ophouden. Na een tijdje hebben we het opgegeven en zijn naar de winkelstraat van Singapore gegaan, echt mega groot, je kunt wel zien waar het geld zit in de wereld! Cathelijne heeft daar Adidas schoenen gekocht (dezelfde als Lon en stef hadden maar dan wit met gouden strepen :):) ). Hierna dachten we van elkaar dat we graag naar de nachtsafari wilden, maar eenmaal in de taxi besloten we toch terug te gaan naar het hotel. Hier hebben we in de lobby wat gedronken en zijn nu weer op de kamer. Morgen moeten we om 2 uur 's middags uitchecken en vertrekken we rond half 6 richting vliegveld om rond kwart voor 8 richting Christchurch te vertrekken! Weer bijna 10 uur vliegen ... En weer 5 uur extra tijdsverschil ...

Groetjes!

Cathelijne en Rutger

PS. bedankt voor al jullie berichtjes!