Dag 4 (vervolg), 5 en 6 op het Noorder Eiland

9 december 2009 - Waihi Beach, Nieuw-Zeeland

Hee allemaal!

Hierbij een berichtje uit het warme en zonnige NZ!!!!!!! Het is hier nu zo'n 28 graden, volle zon en briesje. Zitten op een terrasje aan zee met een soort tapas dit berichtje te maken. Beter wordt het niet denk ik :)

Dag 4 zijn we, nadat we bij de Kiwi Encounter zijn geweest (we hebben echte Kiwi's gezien! Zo leuk!) en het berichtje hebben gemaakt, uit eten geweest en doorgereden naar een camping aan het begin van de route, die dwars door het regenwoud zal gaan en vooral uit unsealed zand paden bestaat. Hier hoopten we ook een ander van de huidige Maori cultuur te zien, in Rotorua hebben ze alleen de "toeristen-Maori", veel show maar geen idee hoe ze nu leven. We hebben er uiteindelijk ruim 7 uur over gedaan maar het was ontzettend leuk en mooi! Na de 155 km zijn we doorgereden naar een DOC camping, hier hebben ze alleen een WC en water, geen stroom ed. Dit kan dus alleen met een tent of een camper. Erg leuke campings tot nu toe dus hopelijk vanavond nog zoeen.

Vandaag zijn we doorgereden naar Waihi Beach, dit is een van de weinige plaatsen waar ze een echt zandstrand hebben (vaak is het stenen of vulkanisch). Daar hebben we een tijdje op het strand gelegen en zitten nu dus op een terrasje in de zon. Dadelijk gaan we richting de Comodoral (of zoiets, de peninsula vlakbij Auckland waar Francine het over had), hopelijk kunnen we daar nog zeekayaken met dit weer! Wij gaan ZOOOOO bruin zijn :):)

Groetjes!

Cathelijne en Rutger

1. Wilma Snuverink:
    9 december 2009
    Hoi Lijnie en Rutger,
    Als we jullie dan nu weer op het strand zien zitten! Wat een verscheidenheid aan landschappen en temperaturen in NZ. Moet heel bijzonder zijn die snelle omschakeling van temperaturen. Ziet er allemaal weer toppie uit! Geniet nog even van jullie laatste week!
    kus,
    mama Wilma en papa Heddy
  2. Stefanie:
    9 december 2009
    Ok... ik ben jaloers. Is heus niet grappig hoor!
    Ik dacht, als jullie zin hebben kunnen jullie maandag een korte tussenstop maken in Den Haag, ik ben heel de dag thuis. Maar als jullie daar geen zin in hebben snap ik dat heel goed!! Geniet nog even van de laatste dagen en tot snel! Kus