De laatste dagen in NZ ...

12 december 2009 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia ora allemaal!

Hierbij ons laatste stukje vanuit NZ ... Morgen gaan we alweer richting huis, het is weer snel gegaan :( Sinds het vorige berichtje zijn we doorgereden naar de Coromandel, waar de weer op een DOC (Department of Conservation) camping hebben gestaan. Hier konden we ons alleen wassen in een stroompje (wat we dus gedaan hebben, echt heel grappig) en geen stroom. De volgende dag zijn we doorgereden naar Hahei, waar we eigenlijk zouden gaan zeekayaken, maar 's morgens waren alle tours vol omdat een school alles had afgehuurd. Het zat ons dus niet mee ... We hebben toen besloten om mee te gaan op een zodiac omdat we niet in de middag op een kayak wilde zitten (we waren nog een beetje verbrand van de dag ervoor en ze hebben hier dus geen ozonlaag ...). We hebben alles gezien wat we ook met de kayak zouden zien alleen dan in sneltreinvaart :) Was een erg mooi gebied en blij dat we dit alsnog gedaan hebben: we hebben stingrays gezien en nog blauwe pinguins. Hierna zijn we richting Auckland gereden, waar we halverwege een camping hebben gepakt. Hier konden we de camper nog legen en hadden we internet, we wilden de laatste dagen namelijk in een hotel slapen zodat we de camper rustig uit konden pakken. We slapen nu dus in een hotel in het Central Business District, midden in Auckland. Het idee was eigenlijk om hier nog een en ander te bekijken maar eigenlijk hebben we alleen Piha Beach en de winkelstraat gezien :) Verder rustig aangedaan en hebben nu de camper leeg. Morgen om 8 uur op om de laatste dingen in te pakken en dan ons campertje inleveren. Hij leeft nog steeds na ons avontuur :) Goed campertje dus!

Tot binnenkort in het koude NL!

Groetjes,

Cathelijne en Rutger