Autorit naar Pica!

2 november 2007 - Pica, Chili

Hola!

Allereerst willen we even zeggen dat we al jullie berichtjes erg leuk vinden om te lezen!

Vandaag zijn we om 7 uur opgehaald in San Pedro om bij het vliegveld  van Calama onze auto op te halen! We hebben nu een Suzuki Grand Vitara (4x4) en die is zeker nodig! De hoofdwegen hier zijn continue onderbroken en moet je kilometers door de woestijn. We hebben de grootste kopermijn van de wereld gezien samen met een verlaten mijnwerkersdorp (creepy :) ). Daarna zijn we bijna in 1 keer doorgereden naar Pica, een rit van zo`n 6 uur ... We zijn alleen gestopt bij een verlaten stuwdam en het droogste dorp ter wereld! Hoe noordelijker we gaan, hoe minder beschaving we tegenkomen. Je moet steeds meer geluk hebben om iemand tegen te komen.

Vanavond hebben we lekker maar goedkoop gegeten! Ook hebben we geprobeerd waar het dorp bekend om staat: zijn vruchtendranken! Deze gaan we zo nog één nuttigen :) Omdat we morgen ook ons laatste tankstation tot noord chili tegenkomen wordt vanaf even afwachten of we kunnen bloggen :) Gelukkig hebben we jerrycans voor bezine en gaan we genoeg eten inslaan.

Chao chao,

Cathelijne en Rutger

1. Petra:
    3 november 2007
    Heb net voor het eerst een mailtje gehad over jullie posts... ik had dus ook niet door dat jullie 'm tot nu toe elke dag bijgehouden hebben! Meteen dus maar even alles gelezen en ik ben JALOERS!!!!!!! ;-)
    Ik ga vanaf nu gewoon elke dag even kijken wat jullie meegemaakt hebben. Leuk om te lezen als afleiding tijdens 't werk... ;-))
    Geniet ervan samen en maak maar veel foto's, die kom ik dan wel kijken als jullie terug zijn!

Groetjes,
    Petra
  2. Stefanie:
    Ik mis jullie:(
  3. Stefanie:
    Ej lijn er Rut!
    Wat zijn de verhalen en foto's leuk!! Ik kijk iedere dag wel een paar keer om op de hoogte te blijven wat jullie vandaag weer allemaal hebben gedaan! Ik ben jaloers... Veel plezier.

Kus Stef
  4. Corina en Tonnie:
    4 november 2007
    Hoi beidjes, het ziet er allemaal geweldig uit. Er valt aan de andere kant van de wereldbol nog heel wat te zien.Veel plezier.
    Groetjes Corina en Tonnie,Mierlo
  5. Rene:
    Hey Lijnie en Rutger,

net zoals Petra kreeg ik vrijdag pas het eerste mailtje dus vanaf nu zal ik hier ook regelmatig wat achterlaten!

Wat ziet alles er ontzettend mooi uit, echt prachtige foto's! Dat is wel wat anders dan de rijtjeshuizen en weilanden met koeien die ik hier zie ;)

Geniet er maar van!

René
  6. Geert:
    Hallo Cathelijne & Rutger,

Het ziet er erg mooi uit daar! Schrijf maar lekker veel berichtjes, dan kunnen we mee genieten!

Veel plezier nog!

Geert