Aankomst in Zweden!

6 april 2008 - Göteborg, Zweden

Hallo allemaal!

Hier ons eerste berichtje uit Zweden! We zijn gisteren vertrokken vanuit Nuenen en zijn inmiddels, met een extra passagier :) , aangekomen in Goteborg. Nadat we gisteren niet echt op tijd waren vertrokken, hebben we overnacht in Sakskobing. Dit was een camping net na de overtocht naar Denemarken. Na een nachtje slapen, gingen we weer op weg ... Nadat de camper was losgetrokken door een behulpzame Deen ... Het bleek daar nogal geregend te hebben en de grond was klei: geen goede combi ... Maar de camper was geen partij voor deze sterke 4WD en was binnen 10 seconden losgetrokken. We konden verder naar Stefanie in Goteborg!

Na aankomst om 2 uur hebben we de camper op de camping in de buurt gezet, zo'n 2,5 km van het centrum volgens de beschrijving (dit trekken wij erg in twijfel :) ). We hebben de fietsen gepakt en zijn naar het centrum gefietst! Na een rondje Goteborg hebben we pizza's gekocht (ff een beetje op het budget letten :D ) en op de camping in de oven gegooid! Nu zitten we te internetten,  filmpjes van Stef te kijken en (Nederlandse) TV te kijken :D Morgen rijden we verder naar het noorden waar het hopelijk niet veel kouder (het is nu 5 graden) en het minder regent!

Groetjes,

Cathelijne, Rutger en Stefanie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geert:
    9 april 2008
    Hey,

Het klinkt allemaal goed daar! Maar hierbij effe een zakelijk bericht; waarom heb ik geen mail gehad van jullie reislogger. Ik moest via mama horen dat jullie een berichtje hebben verstuurd.

Vinden jullie mij niet meer aardig :(

Groetjes van een zeer aangeslagen zusje ;), Geert en natuurlijk Roderick