Aankomst New York

1 februari 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Na 12 uur reizen zijn we eindelijk aangekomen in New York! We hebben er 8 uur over gedaan om in Washington te komen, vanuit daar 2 uur om over te stappen (waarvan 1,25 uur besteed hebben aan de douane) en nog 2 uur naar New York (dit zou eigenlijk ruim een uur duren, maar we stonden in de file boven NY met het vliegtuig ...). Nu we hier eindelijk zijn aangekomen in het hotel hebben we even met zun allen gegeten en zijn we naar bed gegaan: we zijn inmiddels al zo'n 21 uur op ...

Vanaf nu hopen we de reislogger vaak te kunnen updaten!

Groetjes!

Cathelijne, Rutger, Lonneke, Geert, Stefanie en Frans

1. Wilma Snuverink:
    Goedemorgen!
    Eerlijk gezegd had ik niet verwacht al zo snel iets op de reislogger te zullen zien. Gezellig!
    Veel plezier en hou ons op de hoogte!!
    Doei. ikke
  2. Wils Vreeswijk:
    Lieve schatten,

Van Wilma net uitgebreid de indtructie gehad om op jullie reislogger te komen. Leuke foto's!!! Geniet er maar lekker van.Hier sneeuwt het een beetje, ben benieuwd hoe het weer daar is maar spreek Frans vast wel als hij wakker is. Dikke kus, Wils
  3. bas:
    2 februari 2009
    Hey wat super leuk om te zien en de eerste foto's al! Wat gaaf. Ben natuurlijk erg jaloers!!! Geniet ervan!
    x
    Bas
  4. Wils Vreeswijk:
    3 februari 2009
    Wederom een goedemorgen! Vandaag gaan jullie naar Briarcliff! Nu ben ik pas echt jaloers. Heel veel plezier in de shopping mall en jullie kunnen weer in een reuze rad!
    Kus Wils
  5. Charlotte:
    Hoi allemaal,

Wat gaaf om al zo snel jullie eerste foto's te zien! Geniet van de stad en alles er omheen; beniewd naar alle verhalen en volgende foto's!

Liefs, Charlotte
  6. Wilma Snuverink:
    Hoi New York gangers,
    Als ik jullie foto's zie, voldoen die op alle fronten aan het beeld dat ik heb van NY. Gaaf hoor die basketbalwedstrijd! Ga ervan uit dat het vandaag ook weer een leuke dag wordt. Geniet maar lekker!
    Doei.
    Kus, ikke. (was het nog leuk die M & M shop???)
  7. Mariette:
    Hoi allemaal,
    Geweldig die foto's!!! Zit helemaal te genieten.
    Hoe was het in Briarcliff vandaag?
    Geniet maar lekker van alles.
    Heel veel liefs, Hans en Mariette