2-2-2009: Dag 2 in NY

2 februari 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo allemaal!

Hier weer een berichtje uit NY. Vandaag (3-2) even vlug voor we weggaan een berichtje over gisteren. Gisteren zijn we rond 8 uur weggegaan uit het hotel om te gaan ontbijten in een kleine diner in de buurt met een echt Amerikaans ontbijt: bijna niemand kon het op, het was veel te veel. Hierna zijn we begonnen aan onze eerste wandeling door New York: Van Times Square naar Union Square. We zijn tot 4 uur weg geweest! We hebben ondertussen al een aantal grote attracties gezien: Times Square, het Empite State Building, het Chrysler Building, Grand Central Terminal ... Na een lange dag lopen zijn een aantal naar het hotel gegaan voor een " powernap", terwijl een paar anderen naar de M&M winkel zijn teruggegaan (daar waren we 's morgens ook al geweest).

We zijn gaan eten bij de McDonalds en zijn daarna doorgegaan naar de wedstrijd tussen de NY Knicks en de LA Lakers! We hebben onderweg een aantal aanbiedingen gehad om kaartjes te kopen en onze kaartjes te verkopen, maar dat hebben we uiteraard niet gedaan, we hadden er zin in! Stefanie had een grote oranje vinger gekocht en Rutger een Knicks' pet om ze aan te moedigen! Maar het heeft niet mogen baten: de NY Knicks hebben verloren (en best flink ook, die Coby Bryant is gewoon te goed ...). Gisteren heeft Bryant de 50-punten grens in 1 wedstrijd gehaald: een unicum en een belangrijk moment (volgens de Amerikanen) omdat dit alleen de legendes (zoals Michael Jordan) lukt. We hebben het heel erg naar ons zin gehad!

Vandaag hebben we de auto gehuurd en gaan we shoppen!

Groeten vanuit NY (met goed weer! Fijn met zon en lekker warm!)

Cathelijne, Rutger, Lonneke, Geert, Stefanie & Frans

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade