WPF Certified!!!

13 december 2008 - Dehra Dun, India

Hey peoples,

De laatste vier dagen stonden in het teken van WPF, een nieuwe ontwikkel gereedschapskist van Microsoft om nog betere Applicaties te kunnen maken ;) Aangezien ik hier nog geen kaas van had gegeten is het echt een bootcamp voor me geworden en had ik geen tijd meer om berichtjes te schrijven. De lessen, die “one on one” worden gegeven, beginnen ’s ochtends 8:00 en duren tot 17:00. Daarna is het naar het Hotel scheuren om daar verder te gaan met oefeningen tot tegen middernacht. Vanochtend was het examen en het resultaat: 89% score !!! dik gehaald dus. Het was nog wel even spannend want ik stond vanochtend op met een misselijk gevoel wat er letterlijk uitkwam na vraag 40, gelukkig had ik wat appelsap bij wat me door de laatste 11 vragen heen hielp. Na het examen ben ik dan ook meteen naar mijn hotel gegaan om op bed te liggen, gelukkig voelde ik me na een paar uur weer een stuk beter. Ik zal vanavond foto’s en een verhaaltje posten van mijn naar Mussoorie, een stad ofwel: “Hill Station” hoog hier in de bergen. Nu eerst Indiase currie eten die Sanjay voor me klaar heeft gemaakt!

1. Zeno:
    16 december 2008
    Gefeliciteerd maat. Ik ben trots op je dat je zo'n cursus in zo'n korte tijd met zulk dik percentage haalt. SUPER!!!

P.S. nu krijg je natuurlijk wel een dikke raise!! ;)