De tweede trainingdag

9 december 2008 - Dehra Dun, India

Na een lange onrustige nacht in hotel Medor Grand, waar die avond een trouwerij gaande was, kwam de chauffeur van Koenig me netjes op tijd ophalen. Snel even afrekenen voor mijn eten drinken en internet kosten, een dikke 150 roepie omgerekend zo’n ~2.50 euro, en “off we go again” in het verkeer van India richting het IT-park.

Aangekomen bij het trainingscentrum heb ik me ingeschreven voor mijn examen 70-536 voor morgen vroeg 9:30 … spannend! De hele ochtend zijn we full speed bezig geweest om alle onderwerpen te behandelen. Tussen de middag snel even eten om daarna lekker ontspannen in het zonnetje te kunnen lopen. Het weer is hier fantastisch zo’n 24 graden en het voelt lenteachtig aan! Eenmaal terug in het trainingscentrum loop ik even bij het vrouwtje van het examen centrum binnen. In haar kantoortje was het wel 35 graden, ik keek naar beneden en zag een kacheltje, blijkbaar vindt iedereen het hier koud en lijk ik zo de enige met een shirt aan.

’s Middags heeft mijn trainer de laatste onderwerpen behandeld en ben ik weer een heel stuk wijzer geworden. Stipt 5 uur staat er een chauffeur klaar om me naar mijn nieuwe hotel te brengen. Ik krijg nog snel even wat oefen examens mee die ik vanavond moet gaan maken, ik ben benieuwd!!

Bedankt voor jullie berichtjes zover is erg leuk om iets te horen hier zo alleen studerend op mijn kamertje :p

1. Stefanie:
    hej Rutger!
    Het ziet er allemaal goed uit! Lekker druk en gezellig met een huisdiertje.
    Succes morgen! Ik zal voor je duimen.
    Groetjes stef
  2. Petra:
    Heeej Rut!

Leuk huisdiertje!!
    Zo te lezen heb je 't best naar je zin daar. Mooi zo!
    Lijne komt vrijdag gezellig bij mij eten, dus dat wordt ook leuk!!

Groetjes,
    Petra
  3. Wilma Snuverink:
    9 december 2008
    Succes met je examen morgen. Gaat lukken!
    groetjes,
    Wilma
  4. Frans:
    10 december 2008
    Hey Rutger!
    Lees net je berichtjes! Leuk om zo op de hoogte te zijn van alles wat je meemaakt. Hopelijk gaat het goed met je tentamen vandaag, ik zal voor je duimen.

Groet,
    Frans
  5. Zeno:
    10 december 2008
    Allez maat,

Hoe gaat het leren feitelijk. Denk je dat je de cursus met succes gaat voltooien? IIG succes

Hoe smaakt het bier daar?

Leren gaat altijd beter met een lekker pilsje erbij, hahaha

Groeten vanuit Helmond