Pukara de Quitor

31 oktober 2007 - San Pedro De Atacama, Chili

Buenos dias amigos,

Vandaag hebben we uitgeslapen .. en wel tot zeven uur .. blijft lastig dat tijdsverschil en een aantal hanen als buurman.

Na een ontbijtje buiten in de kou zijn we vertrokken naar Pukara de Quitor, een oude Inca ruine. Volgens onze belgische receptioniste vlak bij (ca 3km) achteraf bleek het veel meer te zijn .. onze voeten doen dus goed zeer.

Bij de  opgraving lag ook een momument op de top van de berg .. het uitzicht was hier adembenemend .. onvoorstelbaar hoe mooi de rotsen zijn qua vorm en kleur. De klim was wel erg pittig en we zijn erg verbrand (uhmm eigenlijk Rutger die dacht met een factor 8 klaar te zijn terwijl lijnie 60 op had).

Zometeen naar valle de la luna om de zonsondergang te kijken dit blijkt spectaculair te zijn!!

Cheers,

Rutger en Cathelijne

1. Andrea&Bob:
    31 oktober 2007
    Hoi Cathelijne en Rutger,
    Super leuke foto's, hoor!!!! Lekker genieten van jullie vakantie!!!!
    Bob en Andrea
    PS: foto's van onze bruiloft van jullie zijn super leuk!!!!!!
  2. Tante Liny:
    1 november 2007
    Hoi Cathelijne en Rutger,
    Leuk hoor om jullie zo te kunnen volgen! Het ziet er mooi uit daar. Ben heel benieuwd naar die zonsondergang. Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes ook van de rest.
    Liny
  3. Wilma Snuverink:
    1 november 2007
    Hoi jongelui. Ondertussen is het al zover dat ik een paar keer per dag kijk of er nog nieuws is. Jammer! Vandaag nog niet. We kijken uit naar een berichtje (lees: wat jullie vandaag weer allemaal beleefd hebben) van jullie lange dag van vandaag. Kus van ons.