Puerto Octay -> Puyehue

11 november 2007 - Puyehue, Chili

buenas dias!

Na een iestwat onrustige nacht, Rutger en ik waren allebei niet helemaal lekker, hebben we na een relaxed ontbijt koers gezet naar Puyehue, ons Spa & Welness resort. Onderweg zijn we niet gestopt, we wilden eerst inchecken en kijken of we al in onze kamer konden om te genieten van het zwembad ed. Na aankomst in het hotel bleek dat we pas na 2 uur onze kamer inkonden (de eerste keer tijdens deze vakantie dat het niet meteen kon!) waarna we onze koffers achter hebben gelaten en naar de watervallen hier (door de jungle) in de buurt zijn gereden: ook weer erg mooi! We stonden bijna in Argentinie, zo dicht zitten we bij de grens. We hebben die douanier even gevraagd om te vertellen waar de watervalen waren want die konden we in eerste instantie niet vinden ...

Nadat we ons hotel in konden, hebben we de massages voor morgen besproken :P en zijn we gaan zwemmen ... De termas zien er hier iets anders uit dan bij ons (niet zo netjes verzorgd vind ik) maar het water was wel 35 graden en dat was wel fijn aangezien het buiten zwemmen was en het regende (ja ook hier regent het zo af en aan ... het is niet meer zo´n mooi weer als in het noorden) :) Rutger was het na een kleine uurtje beu en zijn we nu aan bloggen. We gaan zo op zoek naar een eettentje hier in de buurt om te eten en daarna relaxed op bed liggen en tv kijken (we hebben al bij 2 weken geen tv gezien!).

Groetjes,

Cathelijne & Rutger

1. Petra:
    11 november 2007
    Wat hebben jullie 't toch slecht zeg... zwemmen in de regen, massages, op je gemakkie uit eten... Ik duik zometeen m'n bedje weer in en dan mag ik morgen weer lekker gaan werken!!! Ik zou echt niet met jullie willen ruilen! ;-))))

Groetjes,
    Petra
  2. Wilma Snuverink:
    11 november 2007
    Hoi wereldreizigers.
    Zo te zien gaat het jullie wel redelijk af daar in het meestal zonnige en warme Chili.
    Lijnie (en Rut misschien ook wel) zal toch wat meer paardrijlessen moeten nemen om geen spierpijn te krijgen. Het ziet er allemaal geweldig uit. Laat je maar goed verwennen bij de massage.

Groetjes van ons.