Puerto Montt -> Punta Arenas -> Puerto Natales

13 november 2007 - Puerto Natales, Chili

Hallo allemaal,

na een regenachtig merengebied (ik geloof niet dat het 1 dag droog is geweest) zijn we gisteren vertrokken naar Puerto Natales. Een vlucht die we niet snel zullen vergeten omdat de piloot een heuze sightseeing t`rip van maakte over verschillende gletsjers en bekende bergen waar de mensen in het vliegtuig van links naar rechts holde. De piloot stuurde zelf ook flink mee zodat iedereen alles zou zien ... best bizar .. op het einde wilde we hem bijna een ´tip´geven (als een buschauffeur) Na een ongeveer 2 uur wamen we aan in Punta Arenas. Hier moesten we de bus hebben naar Puerto Natales. Na wat strubelingen (we zaten in de verkeerde bus door toedoen van de buschaffeur, dus dat was niet zo lief) is alles toch goedgekomen en zaten we rond half 6, na een busrit van 3 uur, in Puerto Natales. Ook hier hadden we weer een uitstekend hotel: goed verzorgd, eindelijk iemand die fatsoenlijk engels spreekt en een fijn bed en douche. ´s Avonds hebben we gegeten met een paar mensen uit de Verenigde Staten (Alweer King Crab, Rutger had calamari) en zijn op tijd naar bed gegaan want we moesten om half 8 al de bus hebben die ons bij het hotel op zou komen halen!

Al met al dus niet een hele spannende dag maar goed :)

Groetjes,

Cathelijne en Rutger

1. Wilma Snuverink:
    15 november 2007
    hoi Rut en lijnie,
    Hoezo niet zo'n spannende dag? Als ik een dergelijke vlucht zou hebben gehad, was dat voor mij al weer voldoende spanning geweest. Nog nooit zoiets gehoord. Inderdaad echt bizar!
    kus, ikke