Onderweg naar Rome

18 januari 2008 - Rome, Italië

Hee allemaal!

Het is weer eens tijd om onze reislogger te updaten want we hebben onze eerste mini vakantie buiten Nederland van dit jaar er weer op zitten! Deze keer, samen met de ouders van Rutger, is het Rome!

We zijn vrijdag 18 januari vertrokken van Eindhoven (zoo relaxed!) naar Rome Chiampino. Na een vluchtje van 1 uur en 45 minuten zijn we geland in geweldig weer! Wat een verbetering van Nederland!

Na aankomt om 3 uur zijn we met de taxi naar ons hotel gebracht. Wat een schok toen we daar afgezet werden: we wisten alleen dat we goed zaten door de taxi chauffeur en het nummer langs de deur ... Terwijl het hotel zo'n goede recenties kreeg op internet! Binnen bleek het allemaal nogal mee te vallen: ze waren net klaar met de renovatie van het hotel (alleen wat kleine dingen moesten nog gedaan worden zoals wat lampjes ophangen op de gang ed) en het zag er ontzettend mooi uit. Het hotel stond midden in Rome, maar we hebben totaal geen last gehad van verkeer en dergelijke! Heel relaxed dus!

Nadat we het hotel verkend hadden, zijn we gaan eten en maar gaan slapen, want we zouden de volgende dag "vroeg" (8:15) vertrekken voor onze eerste dag in Rome!