Laatste dagen ...

8 februari 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo allemaal!

We hebben het zo druk gehad de laatste paar dagen dat hier pas het verslag is ...

Donderdag zijn we 's morgens naar Rockefeller Center geweest, eigenlijk voor een tour maar die ging te laat voor onze planning, en naar St. Patrick's Cathedral. Vanuit daar zijn we doorgelopen naar het Interprid Air, Sea & Space museum: een omgebouwd vliegdekschip met daarop vliegtuigen (incl een concorde) en binnenin allerlei activiteiten. 1 daarvan was de g-force simulator waar Geert en Rutger in hebben gezeten. We hadden voor dit museum weinig tijd, want we moesten naar de boot: een rondvaart van 3 uur rond manhattan! (Het hele eiland rond) Zeker de moeite waard om te doen. 's Avonds zijn Stef en Frans samen gaan eten ivm het 4-maanden jubileum, en de rest is naar het Empire State Building gegaan om te genieten van het uitzicht! De heren hebben hierbij ook de NY Skyride gedaan: een "film"  waarbij over NY wordt gevlogen. Na deze lange dag zijn op tijd naar onze bedjes gegaan :)

Vrijdag zijn we eerst weer naar boven gegaan in het Empire State Building om vna het uitzicht overdag te genieten. Hierna zijn we naar de trots van Amerika gegaan: het Statue of Liberty. Vanuit daar zijn we ook naar Ellis Island gegaan, de plaats waar vroeger de immigranten het land binnenkwamen. Na deze tocht zijn we nog naar Bodies ... The Exibition geweest: erg interessant om te zien!

Vandaag de laatste hele dag: we zijn naar Central Park en het American Museum of Natural History geweest. We hebben hier een hele tijd rondglopen (Cathelijne & Rutger zo'n ruim 3 uur) maar waren nog lang niet uitgekeken! 's Middags zijn Lonneke, Geert, Stefanie en Frans naar Madame Tussauds geweest, terwijl Cathelijne & Rutger nog gewinkeld hebben. We zijn net terug van het avondeten en nu gaan we slapen ... Maandag heel vroeg zijn we weer thuis :(

Groetjes,

Cathelijne, Rutger, Lonneke, Geert, Stefanie & Frans