Colchane -> Putre

4 november 2007 - Putre, Chili

Hola!

Vanochtend zijn we na een zware nacht (ruzie om de te kleine deken en mensen die over een stalen trap voor onze deur op en neer liepen) om 8 uur opgestaan en een voedzaam ontbijt genuttigd te hebben zijn we onderweg gegaan. De bedoeling was om midden in een van de nationale parken in een soort hutje te slapen.

Nadat we vertrokken zijn, zijn we op een soort Parijs - Dakar manier over de Altiplano gereden: we hebben 5 uur geen verharde weg gezien :) Nadat we de eerste hut hadden gevonden, om 1 uur al, besloten we door te rijden naar de volgende. Onderweg zijn we Vuciños en wilde flamigo´s tegengekomen! Ook hebben we onze auto ¨getankt¨. Nadat we bij de tweede hut aankwamen bleek dat het dorp waar deze in zou moeten liggen volledig uitgestorven was ... Maar dan ook echt: iedereen, op een paar schapen na, was verhuist ... We hebben toen, toen bleek dat de hut ook nog op slot was, besloten om door te rijden naar onze volgende slaapplaats waar we eigenlijk morgen pas zouden arriveren: Putre. Hier blijkt dat het hotel tot morgen (wanneer wij hebben gereserveerd) vol is, dus hebben we een ander hotel gevonden wat er ook uitstekend uitziet! Morgen gaan we National Park Lauca bekijken en hopelijk wat Lama truien scoren!

Op het moment hebben we nog steeds geen bereik met onze telefoons dus we kunnen alleen onze mail lezen, berichten hier posten en berichtjes van jullie lezen!

Groetjes!

Cathelijne en Rutger

1. Wilma Snuverink:
    4 november 2007
    Hoi cathelijne en Rutger,
    leuk weer iets van jullie te horen. Wat raar dat de tweede overnachtingsplek uitgestorven was. Nu heb je wel lekker tijd om het nationale park te zien. We missen wel een beetje de foto's ;).
    Link is een lief puber konijntje. Alles hier zijn gangetje.

Dikke kus wij
  2. Stefanie:
    4 november 2007
    Ik heb vandaag bijna baby konijntjes gemaakt :). Maar helaas pakte Stefanie mij net op tijd weg (ik zat al met vier poten in het gaas :O)

Kus Link
  3. Melissa:
    Hoi Cathelijne en Rutger,

Zo...ik ben na twee weken op Nijenrode afgemat te zijn weer helemaal bijgelezen...leuk zeg al jullie verhalen. Het ziet er naar uit dat jullie het erg naar je zin hebben. Geniet ervan en wij blijven met een gezonde dosis jaloezie jullie verhalen lezen.

Groetjes,

Melissa
  4. Wilma Snuverink:
    Hoi Rutger en Cathelijne,

Zit hier bij Wilma en heb op jullie site gekeken. Ik zeg nog steeds fantastisch! Bel maar weer een keer als jullie bereik hebben. Lieve groetjes van papa en mama.
  5. Roland:
    hi Cathelijne en Rutger

thanx for 't mailtje, was inderdaad het linkje kwijt :oS
    erug gave foto's zeg, zag er creepy uit zo'n verlaten stad..
    leuk dat ik de verdere avonturen nu kan bijhouden.
    veel plezier daar in red hot chili land!

cheerz, Roland
  6. Lonneke:
    Hey Lijn en Rut,

Het ziet er (nog steeds) super gaaf uit :).

Dat beestje ziet er ook super lief uit. Was hij ook echt zo tam?

Nog veel plezier!!!!

Groetjes,