Laatste dag ´far north´

6 november 2007 - Putre, Chili

Onze laatste dag in het noorden van Chili. Het was hier echt super gaaf. De extremen die we hebben meegemaakt in het weer en natuur waren onvoorstelbaar. Het heeft ons ook flink uitgeput dan weer op 4500 meter slapen dan weer op 2000 meter van +30 tot -15. Overdag heeft de zon de wind en het zand ook zijn sporen achtergelaten mijn (rutger) lippen zijn helemaal stuk en lijns rug is zo´n beetje 3de graads verbrand (niets om je zorgen over te maken Wil).

Al met al verheugen we ons weer op een nieuw stuk Chile namelijk het ´lake district´ waar we waarschijnlijk heel veel groen gaan zien!!

Ow ja vandaag zijn we richting de grens van Peru gereden in een stukje ongerept gebied waar ook niemand te vinden was. Heerlijk rustig dagje dus, waar we de jeep weer tot zijn max hebben gebruikt.

Bedankt voor al jullie berichtjes, super gaaf !!

Cheers,

Rutger en Cathelijne

1. Wilma Snuverink:
    6 november 2007
    Hoi jongelui,
    We kunnen inderdaad jouw jeugdige overmoed weer zien Rutger als je door het water rijdt. Wat zul jij vooral genoten hebben van die 4wheel drive. Zag er weer top uit. Fijn overigens dat je me effe geruststelt. Jullie zijn grote mensen en ik ga ervan uit dat jullie zo goed mogelijk voor jezelf en voor elkaar zorgen. Goede reis morgen en op naar het volgende avontuur. Dikke kus. papa en mama
  2. mama:
    7 november 2007
    Hoi luitjes, we volgen jullie reisverslag elke dag.
    Hartstikke leuk om te zien en te lezen dat jullie het daar naar jullie zin hebben.
    Het zal wel een verademing zijn om dadelijk weg te zijn uit die grote zandbak en dan weer wat meer groen om je heen te hebben.
    Tot horens!
  3. Rene:
    7 november 2007
    Hey Lijnie en Rutger,
    jullie schieten die camera wel vol met hele mooie plaatjes zeg. Wat iemand anders hier al zei: we zijn gewend zulke dingen in een boekje of op tv te zien en jullie lopen zelf in zo'n gebied rond te banjeren.. echt heel mooi hoor.

Leuke filmpjes trouwens, die "wegen" daar zijn wel wat anders dan de A2 ;)