De buit :)

4 februari 2009 - New York, New York, Verenigde Staten

De buit :)

Deze foto werd gemaakt op 4 februari 2009 in New York, New York, Verenigde Staten.

1 Reactie

  1. Wils Vreeswijk:
    5 februari 2009
    Lieve allemaal,
    Wat een feest weer om al die foto's te zien! Wat was de laatste dag druk zeg. En ook veel indrukken hebben jullie op gedaan. Neem nog maar een hamburger, jullie lopen het er wel weer af. Die rose tasjes achter in de auto zijn vast van Victoria Secret??!!
    Veel plezier verder! Kus Wils