Aangekomen in Chili!!!

29 oktober 2007 - Santiago, Chili

Hallo allemaal!

Na een lange reis eindelijk aangekomen: gisteren half 6 ´s avonds op schiphol met mijn pa en ma om in te checken, daarna door de douane om te zorgen dat we om 19:20 met de vlucht meekonden naar Madrid. Eenmaal in Madrid hebben we de metro genomen om naar onze gate te gaan, toch eens wat anders dan een loopband op schiphol ;) Om 00:10 zijn we vertrokken naar Santiago de Chile. Een reis van 12:40 uur (we hadden geluk, met de wind mee scheelde het 50 minuten vliegen)!! Na een hele hoop slapen, boekjes lezen, rondkijken en luisteren naar eeuwig durend gesprek van een groep chileense vrouwen (+- 110db) kwamen we vanmorgen rond 10 uur aan in Santiago (check het uitzicht vanuit het vliegtuig ... ). Het is hier zo´n 4 uur vroeger dan in Nederland dus het is hier op het moment pas 11:47. We gaan zo de stad om rond te kijken en foto´s te maken. Ons hotel, Vegas, ligt aan de Londes, bekend als de ´Franse straat´.

We hebben we al gemerkt dat bijna niemand hier engels spreekt, dus we zijn blij dat we vanuit Nederland een boekje hebben meegenomen met spaanse woorden!

Morgenvroeg om 7:00 vliegen we vanuit hier door naar Calama, waar we meteen doorgaan naar San Pedro de Atacama!

Groetjes vanuit een zonnig en warm Santiago :P

Cathelijne & Rutger